famlucasseninzuidafrika.reismee.nl

25 en 26 augustus onze laatste twee dagen in Kaapstad

25 augustus

Vandaagis het zicht in kaapstadniet erg helder.

DeTafelberg ligt behoorlijk in de wolken. Het is dan ook een goede dag om ons te vermaken in eengrote mall. Dit is een groot overdekt en beveiligt winkelcentrum. Je kunt in zuid-Afrika nagenoeg niet winkelen zoals bij ons.s'Middags zijn we naar de bioscoop geweest. Ook dit is wel een keer lekker na zulke drukke dagen. En zobeginnen we morgen al aan onze laatste vakantiedag in kaapstad.

26 augustus

Vandaag vertrekken we vanuit Kaapstad terug naar huis. We hebben nog wel de hele dag hier omdat onze vlucht pas om 23.15 vanavond is. Na het ontbijt zijn we nog bij de zee geweest. Vanuit het Bloubergstand kun je Robbeneiland zien liggen. Ook zien we vanuit hier de Tafelberg deze zit net als gisteren behoorlijk in de wolken.Vandaag zijn er veel mensen met hun board over de golven aan het zeilen dit is een prachtig gezicht. Tegen een uur of zes rijden we richting de luchthaven. We gaan hier eerst nog onze auto inleveren en daarna een hapje eten voordat we aan de terug vlucht beginnen. Helaas kunnen we niet in Amsterdam uitstappen en vliegen we door naar Düsseldorf. In Düsseldorf staat Edwin al op ons te wachten. Tegen 20.30 zijn we maandagavond 27 augustus thuis. Wij hadden een warm welkom er stonden mooie bloemen (bedanktbuurtjes en familie)en ook had mama Lou nog lekker voor ons gekookt en haar beroemde cake gebakken. Toch is het dan heel fijn dat je na ruim vijf weken weer in je huis bent. De rest van de week hebben we echt wel nodig om bij te komen zodat volgende week het gewone leventje weer begint.

Ook willen we nog even van deze gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken voorde leuke enthousiaste reacties tijdens ons verblijf en alle belevenissen in Zuid-Afrika.

BEDANKT ALLEMAAL.

Cool
Wink

Lida Lucassen

Hallo Ronald Brigitte en kids Ik heb jullie reisverhaal met veel interesse gevolgd en ik vond het mooi jullie hebben heel wat gezien en meegemaakt dat blijft een mooie herrinering Het zal wel even wennen zijn als het gewone leven weer begint Hartelijke groeten Lida.