famlucasseninzuidafrika.reismee.nl

Kunnen we vandaag vertrekken uit Harrismith?

Vandaag afwachten of de wegen weer open gaan. Eerst zeiden ze om 12.00 uur gaat de weg open later zeiden ze om 14.00 uur. We konden ook geen contact met Underberg krijgen, daardoor konden we geen informatie krijgen of de toegangsweg door het bos open is. Om 15.00 uur zat al het verkeer hier nog vast, de weg was vrijgegeven maar het vrachtverkeer ging als een trein over de rotonde zonder het andere verkeer er tussen te laten. Aangezien onze volgende bestemming 5 uur rijden is hebben we besloten om hier nog 1 nachtje te blijven en geen risico te lopen om in het donker aan te komen. Of nog erger te stranden onder weg. We hebben even rondgereden en zagen dat er veel bomen over de weg lag. Deze waren afgebroken door het zware gewicht van de sneeuw. We hebben lekker gegeten en gaan er van uit dat we morgen onze weg kunnen vervolgen naar Underberg.

Ina

Jullie treffen het wel zeg, sneeuw in Zuid-Africa. Ik zag het vanmorgen op teletext.
Heel byzonder.
Goede reis verder.

xxxIna

Anja

Dat vind ik een verstandige keus, je weet maar nooit.
Het heeft wel wat dat het net nu jullie er zijn het sneeuwt, maar het kan zo te horen wel jullie schema in de war gooien. We wensen jullie nog een goede reis toe, en geniet er van.