famlucasseninzuidafrika.reismee.nl

Buffelspoort

Vandaag hebben we een relaxte dag doorgebracht bij Buffelspoort. Dit is een vakantieoord waar van alles te doen is. Zwemmen binnen en buiten met zwemwater van 36 gr., mini golf, winkeltjes etc. Morgen gaan we vroeg op om naar pilanesbergpark te gaan. Hopelijk zien we de big 5.

Gerda

Wat een onvergetelijke reis! Hier heb je nog jaren plezier van. Geniet er nog van, samen met de rest van de familie. Groetjes, Gerda.

Anja

Hoi Brigitte, wat leuk dat we jullie reis zo kunnen meebeleven door de mooie foto's die er op de site staan, en de leuke reisverhalen. Wat zien jullie veel zeg.
Mooi voor Ronald dat hij zijn familie weer ziet. Nou ik wens je samen met je gezin nog een hele fijne voortzetting van deze indrukwekkende reis.

Gaby

Hoi familie,
Wat maken jullie een mooie reis!! Wat bijzonder om zomaar die dierentuindieren voorbij te zien lopen. Als ik jullie verhalen zo lees, geniet ik met jullie mee. het is denk ik ook erg leuk om de familie weer te zien. We blijven jullie volgen, groetjes Gaby, Hans en kids.

sietske

04 aug,10.45
Beste familie,

Dat is genieten wat jullie doen,vele indrukken,weer is goed, en dan als gezin hier samen van genieten, het natuurschoon ,en nu op naar de big 5.l.gr Henk en Sietske

Hans

Een fantastische reis, geen dag is hetzelfde. Leuke verhalen en foto's, genieten samen. Gr Hans.