famlucasseninzuidafrika.reismee.nl

Rustenburg en familie braai

Vadaag zijn we door Christo opgehaald, We hebben het natuurreservaat bij Rustenburg bezocht. Hier hebben we een groep Zebra s, blesbokken en nog een andere soort bok gezien. Op de weg er naar toe zijn we eerst nog bij de kerk van Christo geweest en hebben daar een lekker bak koffie gedronken met Chardi en Jolandie. Daarna zijn we naar Christo s huis gereden en hebben Joy opgehaald en hun prachtige huis bewonderd. We hebben samen in Rustenburg rondgereden, vooral de Payne en Marenski gebouwen bekeken die vernoemd zijn naar de voorouders van Ronald. Daarna hebben we melkteart, hotdogs en koffie gehad voor lunch. S middags zijn we met Jako en Chardi naar een prive lodge geweest waar ook veel wilde dieren waren. Hier hebben we een baby Lynch en een baby wofje op de arm gehad. Ook hebben we een grotere leeuw van 9 maanden aangeraakt, zijn klauw was nog groter dan de hand van Ronald. HIer hebben we nog veel meer dieren van erg dichtbij gezien, krokodil, tijgers, hyena s en volwassen leeuwen. s Avonds hebben we lekker gebraai met de familie, ook Ronnie en Nola met de kinderen waren er.

Astrid

Wat een belevenissen. Wil je nog ooit terug naar Nederland?

Marjon

Is er al een week voorbij dat gaat snel,en wat een leuke dingen doen jullie. Het weer valt dan gelukkig nog mee.
Braaien moeten jullie ons ook maar leren als jullie weer terug zijn. We zijn benieuwd naar de foto's. Nog veel plezier.

Hennie en Annie Meijer

Het zal daar wel mooi zijn als ik dat lees Jullie komen toch nog wel terug?