famlucasseninzuidafrika.reismee.nl

22 juli De vliegreis

Op zondagmorgen 2.30 zijn we vertrokken naar Dusseldorf. Onze privechaffeur Harm heeft ons daar keurig op tijd afgeleverd. Om 08.20 zijn we vertrokken naar Amsterdam, het viegen duurde maar 30 minuten, maar in totaal inclusief taxiëen duurde het een uur. Thuis dachten we nog dat we een uur moesten wachten tot het volgende toestel ons naar Johannesburg zou brengen. In praktijk was het haasten voordat we uit het vliegtuig waren en door de douane. Dit duurde al meer dan een half uur. Toen lopen naar de vertrekhal, de bordjes gaven aan een kwartier lopen, dat werd dus haasten.

We konden direct door lopen het vliegtuig in, helemaal achterin konden wij zitten. De vlucht verliep snel, en de verzorging was uitstekend. Volop drinken en drie keer een maatijd en nog lekkere snacks. Een half uur eerder geland dan gepland. Bij het ophalen van de koffers waren hadden we het geluk om als eerste alle koffers van de band te kunnen plukken.

Oom Ronnie en zijn zoon Edward stonden ons al op te wachten. De reis was enigzins spannend om dat dit een Zuid Afrika niet zonder gevaar is. Om 23 uur waar wij al in de mooie Lodge Grace Point in Mooinooi in de buurt van Rustenburg.

Marijke Brandhorst

Ha Familie,
Geniet lekker van jullie gave rondreis. Ziet er allemaal super uit. Heel veel plezier.